اللهم عجل لولیک الفرج
با سلام و عرض خوش آمد گویی خدمت شما دوست و همراه گرامی امید است که با نظرات زیبایتان ما را یاری نمایید

جمعه

قسمتي از بند ميم وصيت نامه امام راحل(ره):



اكنون وصیت من به مجلس شورای اسلامی در حال و آینده و رئیس جمهورو روسای جمهور مابعد و به شورای نگهبان و شورای قضایی و دولت در هرزمان ، آن است كه نگذارند این دستگاههای خبری و مطبوعات و مجله ها ازاسلام و مصالح كشور منحرف شوند. و باید همه بدانیم كه آزادی به شكل غربی آن ، كه موجب تباهی جوانان و دختران و پسران می شود، از نظر اسلام و عقل محكوم است . و تبلیغات و مقالات و سخنرانیها و كتب و مجلات برخلاف اسلام و عفت عمومی و مصالح كشور حرام است . و بر همه ما و همه مسلمانان جلوگیری از آنها واجب است . و از آزادیهای مخرب باید جلوگیری شود. و ازآنچه در نظر شرع حرام و آنچه برخلاف مسیر ملت و كشور اسلامی و مخالف با حیثیت جمهوری اسلامی است به طور قاطع اگر جلوگیری نشود، همه مسئول می باشند. و مردم و جوانان حزب اللهی اگر برخورد به یكی از امور مذكورنمودند به دستگاههای مربوطه رجوع كنند و اگر آنان كوتاهی نمودند، خودشان مكلف به جلوگیری هستند. خداوند تعالی مددكار همه باشد.


-----------------------------


برگرفته از بیا تا برویم


چهارشنبه


امروز مستکبران عالم و مزدوران آنها از ترسشان به پیغمبر اهانت می‌کنند؛ این نشانه‌ی شکست آنهاست، نه نشانه‌ی قوّت و قدرت آنها.

اشتباه است اگر کسی تصور کند که در این قضایا، فقط کسی یا نویسنده‌ی مزدوری مثل سلمان رشدی یا کاریکاتوریست قلم‌به‌مزدی ـ مثل آنچه که در برخی از کشورهای اروپایی انجام دادند ـ طرف مقابل اسلام است؛ اینها پیاده نظامهای نگون‌بخت و روسیاه استکبار جهانی هستند. طرف قضیه، سیاستهاست. طرف قضیه، اعضای شبکه‌ی استعماری و استکباری دنیا هستند؛ یعنی شبکه‌ی صهیونیستهای غدار و خونخوار و سیاستمدارانی که تحت نفوذ آنها قرار دارند. این است که شما می‌بینید یک مقام از مقامهای اتحادیه‌ی اروپا، صریحاً اعلام می‌کند که باید همه‌ی رسانه‌های غربی ـ دسته جمعی ـ به پیغمبر اسلام اهانت کنند! این رو کردن دست خود و رسوا کردن خود در این‌گونه قضایاست. پیداست اسلام با تسخیر دلهای مردم در سرتاسر جهان، مستکبران و زورگویان را بشدت ترسانده است و آنها علاج را در این می‌بیینند که با پیغمبر اسلام دشمنی کنند. آن روز شکست خوردند، امروز هم به حول و قوه‌ی الهی به وسیله‌ی مسلمانان شکست خواهند خورد.



-------------------------------


بيانات رهبر معظم انقلاب در حرم مطهر رضوی (۱۳۸۷/۰۱/۰۱)


یکشنبه

آرزوی امام زمان (عج)

بالاترین عبادت ، انتظار بر تحقق یافتن عدالت اجتماعی به دست نازنین امام عصر (عج)، در سطحی وسیع و گسترده است.

عزیز من این یک واقعیت است; مدعیان دوستی امامت از زمان پیغمبر خدا (ص) زیاد بودند، اما کسانی که عمار گونه در رکاب امام بایستند و شمشیر را بر روی سینه ی خود قرار بدهند و بگویند: (( اگر امام اذنم دهد، شمشیر را به سینه فرو برده و از پشت بیرون کشم )) کم بودند.

منتظران آقا امام زمان خیلی بودند; اما آنکه به سهم خود حافظ عدالت اجتماعی باشد، چه بسیار کم! در صورتی که خودمان عدالت اجتماعی را رعایت نکنیم، چگونه می توانیم معتقد به این باشیم؟

بزرگواری بودند به نام ((حاج آقا موفق)). روزی با اشتیاق به یاد امام زمان (عج) افتاد. آن قدر گریه کرد، تا بی هوش شد; چندین بار گریه تا بی هوشی. گفت: در عالم خواب و بیداری بودم دیدم مرا به خیمه ای وارد کردند; در حالی که در گوشه ای از خانه خدا بودم. در خیمه به من گفتند که امام، تو را پذیرفته است. رفتم و ایشان را زیارت کردم. امام نشسته بودند و سخت گریه می کردند و مانند ناودان از چشم های مبارکشان اشک جاری بود. حضرت به من چنین فرمودند: (( دعا کنید خدا فرج مرا به تعجیل اندازد)). مسلماً ایشان از بی عدالتی ها در جهان رنج می بردند و برای تحقق عدالت اجتماعی لحظه شماری می کنند.

--------------

برگرفته از قبیله ی عزت: مجموعه خاطرات و سخنان مرحوم ابوترابی (ره)


جمعه

آقــا بیـــا

آقــا بیــا تــا زنـدگـی معـنــا بگیــرد

شـایـد دعــای مادرت زهــرا بگیــرد

آقـا بیـا تـا بـا ظـهـور چشــم‌هــایـت

ایـن چشم‌هـای ما کمی تقوا بگیرد

آقا بیا تا ایـن شـکـسته کشتــی ما

آرام راه ســاحـل دریـــا بـگــیــــرد

اقــا بیــا تا کــی دو چشـم انتـظارم

شب‌های جمعه تا سحر احیا بگیرد

پایین بیــا خورشید پشـت ابر غیبت

تا قـبـل از آن کـه کار ما بـالا بـگیـرد

اقــا خـلاصـه یک نفــر بـایـد بیـایــد

تــا انتــقـام دسـت زهــرا را بگیــرد