اللهم عجل لولیک الفرج
با سلام و عرض خوش آمد گویی خدمت شما دوست و همراه گرامی امید است که با نظرات زیبایتان ما را یاری نمایید

سه‌شنبه

ديدار مراجع با کانديداها به معني طرفداري از آنها نيست


آيت‌الله العظمي مکارم شيرازي يکي از مراجع عظام تقليد قم با اشاره به ديدار اخيرش با ميرحسين موسوي گفت: ديدار مراجع با کانديداها دليلي بر حمايت از آنها نخواهد بود.
آيت‌الله العظمي ناصر مکارم شيرازي پيش از ظهر امروز در ابتداي درس خارج فقه خود در مسجد اعظم با اشاره به برخي برداشت‌هاي شخصي در جرايد و روزنامه‌ها از ديدار اخير ايشان با مير حسين موسوي گفت: ديدار بنده با کانديدا هيچ دليلي بر حمايت و يا عدم حمايت از آن شخص ندارد و کسي نبايد اظهار نظر شخصي کند.
وي ادامه داد: هر فرد و يا گروهي که وفادار به نظام انقلاب اسلامي بوده و اين شرط را داشته باشد براي ما از نظر ملاقات کردن يکسان بوده و توصيه‌هايمان به آن‌ها يکسان خواهد بود.
آيت الله مکارم شيرازي با اشاره به برخي اظهارنظرها در خصوص حمايت ايشان از ميرحسين و يا کانديداي ديگري گفت: ديدار با فردي نه دليل بر طرفداري از او است و نه موضوع ديگري تمام اين‌ ديدارها پدرانه بوده و هيچ گاه در اين ديدارها مراجع جناحي عمل نخواهند کرد.
استاد حوزه علميه قم با بيان اينکه حضور پرشور مردم در انتخابات از اهميت بالايي برخوردار است اظهار داشت: بايد با تمام توان تلاش کنيم تا مردم را در پاي صندوق‌هاي رأي بکشانيم. زيرا اين موضوع يأس دشمن را در برخواهد داشت.
وي افزود: مردم بايد در انتخاب‌ کانديداها دقت داشته باشند و بدانند که ما شخص خاصي را معرفي نکرده‌ايم و نخواهيم کرد و اميدواريم برخي مسائلي را که در برخي جرايد در اين‌باره نوشته شده‌ اصلاح شود.


0 دیدگاه های شما:

ارسال یک نظر