اللهم عجل لولیک الفرج
با سلام و عرض خوش آمد گویی خدمت شما دوست و همراه گرامی امید است که با نظرات زیبایتان ما را یاری نمایید

پنجشنبه

شهید شیخ احمد یاسین


مقام معظم رهبری :
خون شیخ احمد یاسین درخت تناور مقاومت اسلامی را آبیاری و شعله خشم ملت فداكار فلسطین را شعله‌ورتر خواهد كرد .
جهت دریافت طرح به ادامه مطلب مراجعه کنید. »
متن كامل پیام مقام معظم رهبری به مناسبت شهادت شیخ احمد یاسین : 
« اطلاع یافتیم كه دست گنهكار رژیم غاصب صهیونیستی مرتكب جنایتی بزرگ شده و عالم مجاهد مرحوم شیخ احمد یاسین بنیانگذار و پیشوای جنبش حماس را به شهادت رساندند.شهادت بی‌گمان آرزوی همیشگی این شیخ مجاهد پارسا بود و كشته شدن در راه خدا در كام بندگان مخلص او شیرین است. ولی این نمی‌تواند از عظمت گناه تبهكاران غاصب صهیونیست بكاهند و وزر این جنایت بزرگ را بر دوش آنان سبك كند. خون شیخ احمد یاسین درخت تناور مقاومت اسلامی را آبیاری و شعله خشم ملت فداكار فلسطین را شعله‌ورتر خواهد كرد و مظلومیت او پرچم مظلومیت فلسطین را به اهتزاز در خواهد آورد.
آنچه از شیخ احمد یاسین و ملت فلسطین با این جنایت ستاندند جسمی نحیف و علیل بود. فكر او را و خطی را كه او ترسیم كرد و راهی را كه او گشود نخواهند توانست از ملت فلسطین بگیرند. روح شیخ زنده است و درس او كه اینك با خون مظلومانه‌اش ماندگارتر و برجسته‌تر شده زمزمه‌ی جوانان و نوجوانان نسل آینده فلسطین خواهد بود. تبهكاران غاصب فلسطین بدانند كه قدرت احمقانه آنان بزرگ ‌ترین شاهد ضعف و شكست آنهاست و رژیم غاصب و دولت مجعول صهیونیستی محكوم به فناست. فلسطین متعلق به ملت فلسطین است و هر لجاجتی در برابر این حق مسلم سرنوشتی جز ناكامی و شكست ندارد.

“لیحق الله الحق و یبطل الباطل و لو كره الكافرون”
این جانب شهادت این شیخ مجاهد فی‌سبیل الله را به روح بلند او تبریك و به ملت فلسطین و به ویژه به جوانان سرفراز مبارز فلسطینی و نیز به خاندان مكرم او تسلیت می‌گویم و سربلندی امت اسلامی و پیروزی مجاهدان فلسطین و لبنان را از خداوند متعال مسئلت می‌كنم.
سید علی خامنه‌ای 30ام محرم‌الحرام 1425 مطابق با 3 فروردین 1383






1 دیدگاه های شما:

حاج عمار افسر جنگ نرم در

سلام همسنگران
بعد از شهدا ما چه کردیم؟ همه می دونن جنگ نرم چیه؟! جنگ رسانه ای؛ دیجیتالی یا اصطلاحاً سایبری(Cyberia)؛ که در روزگار حال به نبردی بی امان در میان ملت ها تبدیل شده! نبردی که بویژه غرب بخش وسیعی از این جبهه رو به خودش اختصاص داده و با همه قوا و نیرو و سرمایه خود به این میدان آمده… یادمه این موضوع رو مقام معظم رهبری چند سال پیش با عنوان “استعمار فرانو” مطرح کرد !!!
در این جبهه که بسی سخت تر و دشوارتر از جبهه جنگ نظامی ست
دوستان ، ما مانديم براي جنگي سخت تر ، آري جنگي سخت تر

التماس دعا
حاج عمار افسر جنگ نرم

ارسال یک نظر