اللهم عجل لولیک الفرج
با سلام و عرض خوش آمد گویی خدمت شما دوست و همراه گرامی امید است که با نظرات زیبایتان ما را یاری نمایید

دوشنبه

we stand up to the end_2

خدايا، به خون شهداي راستين، به اخلاص و فداکاري سربازان گمنام و به ايمان پاک رهبر عاليقدر انقلاب تو را سوگند مي دهيم که تا آخرين قطره خون خود براي پيروزي نهايي انقلاب مقدس ايران مبارزه مي کنيم: و از تو اي خداي بزرگ مي خواهيم که به ما فرصت دهي که حيات و هستي خويش را در راه رسالت محمدي فدا کنيم. خدايا، اين مشعل فروزان انقلاب را که بر عهده ما گذاشته اي منور کن. خدايا، به ما برکت دادي و رهبري عاليقدر و پاک به ما هديه کردي تا در ميان طوفان ها، کشتي شکسته ما را هدايت کند. پروردگارا، آن چنان ما را جذب کن که جز به تو نينديشيم و جز تو را نخواهيم و جز تو به سوي کسي نرويم و همه خودخواهي ها و خودبيني ها را در مذبحه بارگاه تو قرباني کنيم. پروردگارا، تو بر ملت ما رحمت کردي و چنين انقلاب مقدسي را به ما ارزاني داشتي، تو ما را شايسته پاسباني اين نعمت کن. 
شهید مصطفی چمران
برای دریافت طرح به ادامه مطلب مراجعه کنید.»
برای دریافت طرح روی تصویر زیر کلیک کنید .


4 دیدگاه های شما:

منتظر در

سلام ممنون از اینکه به من سر زدید موفق و پیروز باشید

علی در

سلام
وب خوبی دارید
از این که با حضورت در وب من به من روحیه دادی تشکر می کنم
یا علی

اقیانوس در

سلام،ان شاءالله موفق وموید باشید و با همت وکار مضاعف.
والتوفیق من الله

مشکات در

چشم پاک دختری از جمله‌ای تر مانده است / چشم‌های پاکش اما خیره بر در مانده است

روی دیوار اتاق کوچک تنهایی‌اش / عکس بابایش کنار شعر مادر مانده است . . .

سلام علیکم
ممنون از حضورتون
به امید موفقیت روزافزون برای شما در سایه سار ولایت
التماس دعا
یاعلی

ارسال یک نظر